Gwarancja
Tak to działa.
Twój produkt uległ uszkodzeniu? Chętnie pomożemy Ci rozwiązać kwestię gwarancji. Tak to działa.
1 Możesz zarejestrować roszczenie gwarancyjne za pośrednictwem formularza kontaktowego.
2 Wyślemy Ci numer gwarancji i poradę dotyczącą możliwego rozwiązania.
3 Odeślesz do nas produkt.
4 Wyślemy wiadomość e-mail, gdy tylko otrzymamy produkt i roszczenie gwarancyjne.
5 Nasz specjalista ds. produktów sprawdzi produkt i w razie potrzeby prześle go do naszego dostawcy. Zrobimy wszystko, co w naszej mocy, aby naprawić produkt.
6 Nasz dział obsługi klienta poinformuje Cię o statusie i postępach.
Proces gwarancyjny
Do zgłoszenia roszczenia gwarancyjnego potrzebny jest numer gwarancji. Numer ten można uzyskać za pośrednictwem formularza kontaktowego. Numer ten należy zapisać na dowodzie dostawy, przekształcając go w formularz gwarancyjny. Instrukcje dotyczące zwrotu produktu zostaną przesłane pocztą e-mail. Jeśli nie masz już dowodu dostawy, możesz pobrać i wydrukować formularz gwarancyjny tutaj.
Podczas rozpatrywania spraw gwarancyjnych często zależymy od dostawców i czasu, jaki zajmie im rozwiązanie problemu. Dlatego zgłoszenie gwarancyjne może zająć trochę czasu.
Warunki
Przesyłki gwarancyjne są wysyłane na ryzyko kupującego. Kato Group BV nie ponosi odpowiedzialności za zaginione lub uszkodzone przesyłki i produkty. Sprawdź wszystkie warunki gwarancji tutaj.